Ya kızlar dün 4. Ay aşılarımızı olduk ama ilk kez aşı sonrası ateşlenme ve huysuzluk yaşıyoruz bu ne beter bişeymiş. Asla susmuyor çığlık çığlığa sürekli ağlama hali. Ateşimiz en fazla 37.8 oldu sabaha karşı 1 çay kaşığı calpol verdim şimdi 37 civarı hep daha da vermedim. Ama çok huysuz gece hiç güzel uyumadı gündüz ne yerde ne kucakta durmuyor çok bunalttı valla ne zaman geçiyor bu tecrübeli anneler bi el atın nolur melek gibi çocuğum gitti yaaa sakinleştiremiyorum