Bebeklerimizi nezman oturtmaya başladınız
Ben yeni yeni oturtuyorum kambur gibi duruyor tam oturamiyo 😬 normaldir herald dimi ,destekli oturtuyorum.
Erken oturtma dediler bende yeni yeni başladım.
Emeklemeye çalışıyor saga sola dönüyor ama oturma için geç mi kaldık acaba