Mutluluk kuzum eğer geçmiyor ve tekrarlıyorsa mantar olabilir diyor doktorlar. Benimkine öyle demişlerdi, geçmeyen pişik mantar eğilimlidir diye.
fito krem ve travazol ile 4 günde düzelmişti. Sudocream falanasla azaltmamıştı. Yaraya dönmeye meyilliydi.
imkanın varsa bi götür istersen sağlık ocağı bile bakar