Mehmetmoms Bebegim 53 günlük sürekli emmek istiyor uzun emiyorda memede uyuyup koyduğum yerde gözünü acıyor aranıyor elini felan emmeye çalışıyor doymuyor mu diye düşünüyorum artık ama cisini kakasını gayet güzel yapıyor kilo alımı iyi dedi doktor bu arada sadece emziriyorum napmaliyim ? Birde bazen emerken bile hem emmek istiyor hem ağlıyor neden acaba ?
Selma42 Mehmetmoms hem emip hem ağlaması tok olduğu halde süt geldiği icin olabilir. Keyfine memede durmak istiyor ama süt gelince keyfi bozuluyor 😉
Mehmetmoms damlahira bazen tişörtümü felan bile koyuyorum ama çocuklar çok akıllı hiç Kandıramiyorum 😅😅
EdaFurkan Ilk başlarda oluyor öyle canım benimkide öyleydi ama zamanla düzene giriyor hem emme aralığı hem de emme süresi biraz sabır yani 😊 emzik emmiyorsa birşekilde alıştır derim beni emzik kurtardı valla
Mehmetmoms EdaFurkan çok uğraşıyorum emzik tutsun diye ama diliyle itiyor bi tutturamadım başka marka denemeyi düşünüyorum siz hangisini kullanıyorsunuz
EdaFurkan Mehmetmoms bende tutturamadım bir ay falan uğraştık 7 çeşit emzik denedik en son aventin 0-3 ay düz uçlu bi emziğini ilk verdigimde tuttu emmiyor diye pes etmeyin hep vermeye çalışın uyuturken falan itsede biraz tutun zamanla alışacaktır
Mehmetmoms EdaFurkan ilk doğduğunda verdim bi kaç kere güzelce tutmuştu sonra hiç vermeyince unuttu heralde ya biraz daha uğraşıyım madem
EdaFurkan Mehmetmoms pes etme inan çok rahat edeceksin özellikle emzirip yatağına koyunca uyandığında 😂
Mehmetmoms EdaFurkan koyduğum an gözlerini açtığı icin eğer tutarsa rahatlık kelimesi az bile kalır benim icin 😅
Mervesmsk Aynı şeyleri yaşıyorum doktorada sordum sadece acıktıgı için emmek istemez uyumak ister seni kullanır üşür seni kullanır kokunu ister dedi. Ve sosyalleşmek içinde emmek isterlermiş 😁 zaten emdiği zaman gercekten emiyomu anlayabilirsin bende sütümün yetmediğini düşünüyodum hala da düşünüyorum agladıgı zaman ama gün içinde çok bez değiştirdiğm için fazla takılmamaya calısıyorum ve doktor sütünüzü sagdıgın zaman bebeğin emdiği kadarından daha az gelir ve sadece moralinizi bozmaya yarar dedi.
Selensahins Biz de yaşadık aynı şeyleri. Bir gün 12 saat emzirmiştim emzirirken eşi dostu arıyordum normal mi bu çıldıracağım tuvalete gidemiyorum falan diye. Hepsi bir süreç sütüm de yetiyormuş zamanla kilosundan anladım. Üzülmeyin geçecek.