Merhaba kızım 2.5 ayliktan beri ayakta durmak istiyor yatirinca kızıyor ayaklari basinca yada oturunca mutlu oluyor kendini kaldiriyor surekli.
Basini filan kaldirinca dr. kemik gelisimi iyi demisti 2.ayda. Simdi 3 aylık birkaç gundur aralikli oturtuyorum ayakta tutuyorum biraz arastirayim dedim kalca cikigindan bel kaymasina ayak yamulmasina cok sey okudum cok zararliymis artik yapmayacagim baska turlu oyalayacagim😔
Ama bu zamana kadar yaptiklarimdan bisey olmusmudur aranizda bu durumu yasayan var mi ??