Merhaba kızlar
31 gün oldu doğum yapalı. Dikiş yerim yapıştırma tekniğiyle kapatıldı cokta iyi durumda tamamen kapandı akıntı sıkıntı yok. 40m çıkınca hamama gitmek istiyorum öyle kirli hissediyorum ki. Hamileliğimin başından beri keselememedim hemde karalıklarımın gitmesi için. Sizce gidebilir miyim bunu daha önce doktoruyla konuşan oldu mu?