Prens_annesi170620 Btl2707 1. Ay aşısı genelde sıkıntı yaratmıyor canım 2. Ay aşısı bizde biraz ateş yaptı geçti şükür
bburcuu Btl2707 bir aylık aşısını yaptırdım orda ağlamaya başladı huysuzlukmu dersiniz gazmı dersiniz ikinci ay aşısına kadar hep kucağımda dolandırdım ikinci aşımızı oldum şimdi biraz azaldı gibi
Didem52miray Bir sıkıntı yaşamadık gaz vardır 4.ay aşımız da biraz ateşlendik bugün 6.ay aşımız oldu çok huysuz 🥺 Ateslenmesinde huysuz olsun napim bende başında bekliyorum korkuyorum bugeceyi bi atlatsaydık Geçmiş olsun sizede