Sayinkocak Herkese iyi akşamlar dilerim....Bir konu hakkında fikirlerinizi almak istiyorum İlk bebeğim üç aylık sıkıntımız parmak emmesi çak çuk şekilde bakkal emziğimden tutun bütün emzikleri denedim ama alıştıramadım unutsun diye kundaklıyorum eldiven takıyorum ama o zaman da emiyor... parmak değil de üzerinin etli kısmını emmekten küçük kabul bağlamış bugünde fark ettim leblebi kadar su toplamış çok endişelendim hayat korktum ablam emdiği için öyle yapmış dedi önemli değil geçer dedi ama ben tatmin olamadım tabiki de doktora götüreceğim bu saatte acile götürmek istemedim....böyle bir durum başına gelen var mı diye sizlere de sormak istedim biraz uzun oldu okurken sıkmadım umarım sizi iyi akşamlar dilerim 😇
Sayinkocak @Aselin-annesi# Aselin-annesi evet yaaa emzik koleksiyonu yaptım yok istemiyor ama gittim doktora tahriş etmiş dedi krem verdi geçer dedi eldiven takıyorum engelliyorum ağzına götürmesin diye küçülmüş 😁
yilmaysel Ellerini ve parmaklarını emmesi gayet normal bir şey. Korkmayın, kendisine zarar veremez. Dünyayı ağzıyla tanıyor. Öncelikle kendisini, ellerini tanıması gerekiyor. Doktorumuz ellerini emmesine müsaade edin demişti 🤗
Sayinkocak yilmaysel ahhh ne versen benim oğlana emiyor emzik dışında 😁 çok şükür birşey çıkmadı götürdüm doktora emmekten tahriş yapmış o yüzden kabuk bağlamış dedi krem verdi emmek istedikçe uzaklaştır eldiven kullan dedi 😁
Aselin-annesi Sayinkocak kızımda hiç bir emziği kabul etmedi en son kiraz uclu emzik tutdu ama ellerini keşfettiği için gene atıyor ve eller sürekli ağızda😂😂😂😙
Sayinkocak Aselin-annesi m 😁 Mete üç buçuk aylık eldiven kullanıyorum çıkartmıyorum kremde sürüyorum tahriş yaptığı yere götürmek istiyor boş kaldıkça ben çekiyorum elini unutsun diye pusetine oturtup oyuncağını asıyorum umarım unutur 😁😁😁