Merhaba Güzel Anneler,
3 aylık bir kızım var sadece anne sütüyle besleniyor. 1.5 aydır sadece yediklerime dikkat ederek diyetle 5 kilo verdim. Suan 69 kiloyum ve dün itibariyle aralıklı oruca başladım.
Aranızda bu beslenmeyi deneyen, hala bu şekilde beslenenler var mı? Sütünüz etkilendi mi ?
16/8 yapıyorum açıkçası 8 saat istedigim seyleri yiyerek (tabi dikkat ederek) ve bol su ile sütümün etkilenmeyeceğini düşünüyorum.
Deneyimli annelerden tavsiye alabilirmiyim?🙋♀️