Minayse herkesin bünyesi farklıdır tabi ben en çok emzirme ve su içerek verdim temmuzda doğum yaptım havalar çok sıcaktı baya gitti ter attım son bikaç aydır da iki öğün yemek yiyorum sadece ben evlendiğim kiloma geeldim biraz daha vermek istiyorum emzirmenin çok etkisi var