burcuaykut bende veririm inşallah daha 1 aylığız benim dikkat etmezsem gitmez sanırım tiroitlerim yavaş çalışıyor çünkü ilk hamileliğimden sonra dikkat ederek emzirme döneminde hızlı bi şekilde vermiştim bunda oğlum 3 aylik olsun başlarım yavaştan dikkat etmeye yoksa bu kiloların gideceğini sanmıyorum başka türlü