Kızlar merhaba, bebeğim 2 aylık ve son bir kaç gündür tam popo deliğinin soluna doğru elime bir sertlik geliyor küçük leblebi kadar ve sanki gaz çıkarırken canı yanıyor. Yarın doktora götüreceğim ama belki başına gelen vardır diye sizlere de bir sormak istedim. Böyle bir şey yaşadınız mi bilgisi veya fikri olan yazabilirse sevinirim 🌸