Ozan Doğum yapalı 3 ayı gecti. Yüzüstü yattığım zaman dikislerimin agridigini hissediyorum. Uykuda farketmeden yüzüstü yatiyorum hep. Sonra ağrıya uyaniyorum. Benim gibi olan var mi? 3 ay uzun bir süre ağrı olmamasi gerekir diye düşünüyorum.
Selelay Ozan benim de üç ay oldu fakat ağrı değil de rahatsızlık hissediyorum , çok uzun süredir yüzüstü uyumadığını için olduğunu düşünüyorum 🤷🏼♀️ Gerçekten ağrıysa bi doktora görünün bence , fıtık oluşmuş olabilir belki
Deletedmom47 Ozan Ben 40 günlük olucağım bu gece bi kaç gündür yatıyorum ağrı sızı birşey yok .Bi sorun mu var ki acaba yada herkesin iyileşme süreside farklı olabilir .
Miskokuluevlat Ozan bende aynıyım hatta göbeğimi bi yere dokunduramiyorum iğneler batıyor gibi oluyor
Dodonay Ozan 30uncu günde yatmıştım dikişlerim üstüne. Korkarak yattım ama bi acı hissetmedim. Sizin süre cok uzun. Doktora danışmakta fayda var
Rabiaszlik Bende o bölgemin hissizlestigini düşünüyorum dokunuyorum hissetmiyorum dikisin etrafındaki yerleri. oksururken hapşırırken hala ağrıyor uzun süre üstüne yatamiyorum 40 gunlugum