Goktug1651 Masaltosunannesi üc gün mü saklanıyor ben bir gün diye duydum 13 günlük anneyim sütlerim hep çöpe gitti 😢
aramsamsam Masaltosunannesi orta rafın arka kısmında kapak içine göre daha sıcak olduğu için kapakta saklanmaz.
Poncik38 Goktug1651 evet buzdolapta 3gün saklayabilrsnz derin dondurucuda 3 ay. Oda sıcaklığnda 3saat
[silindi] Goktug1651 o donmuş çözünmüş süt. Dondurduğunuz ve daha sonra bebeğe vermek için çözdürdüğünüz sütü ısıtmayıp buzdolabın da 1 gün saklayabilirsiniz. Ama sağıp direk buzdolabına koyduğunuz süt (4 derece de) 3 gün boyunca orada kalabilir. Aklınız da bulunsun bir dahakine 🙂
Masaltosunannesi [silindi] kapak bölümün demi yoksa iç bölümde mi herkes başka bişi söylüyorda benimde kafam karıştı
Baloglum123 Masaltosunannesi Ben dün bi emzirme danışmanının sayfasında okudum kapaklı bölümde degil iç ve arka kısımda olması gerektigini söyledi kapagın sogukluguyla iç kısmın soguklugu farkedermiş ayrıca kapak sürekli açılıp kapanıyor yazmıştı
Masaltosunannesi MarlaSinger dolap sürekli açıldığı için kapak bölümü pek iyi degilmiş bakteri üretmirmiş süt öyle diyor internette
MarlaSinger Masaltosunannesi kapak derken kalalı et konulan ayrı bölme var ya orası. Kutu gibi olan yeri. Ama ben dediğiniz yere de koydum bi şey olmadı yani 2 çocuk büyüttüm 😄
Deletedmom0099 ısı değişimi olmayan yer, yani tam orta rafta olması lazım. kapak açılıp kapandıkça derece değiştiği için uygun değil
Masaltosunannesi [silindi] tamamdır içeriye koydum yanında tencer filan yemek yiyecek içecek olması sorun olur mu anne sütü saklama poşetlerinin içinde sütlerim