Dodonay Kızlar bir soru Lohusa kanamam 20 gün yoğun geldi. Sonra 40ıma kadar azar azar leke gbi geldi. 40ımda kesildi. Aradan iki gün geçti. Kanamam tekrar arttı. Normal adet kanaması gbi cok cok değil. Ama az da değil. Sizce adet mi oldum. Karnımda da adet agrısı var. Ama adet için çok erken dedi hemşire. Ay bi yatdımcı oluverin. İlk adet bu kadar cabuk olur mu ?
big_way Dodonay bende sezeryanla doğum yaptım aynı sizin gibi kanamam oldu. 40 bittikten yaklaşık 1 hafta sonra hasta oldum o bittikten 25 gün sonra bir daha oldum. Kadın Doğum doktoru normal dedi. Ben bebeği emzirmedigm için oldum.
Deletedmom47 Dodonay Bizim görümce öyle olmuş diyordu lohusalık bitti bi hafta sonra adet olmuş birde değişiyor .Ne güzel işte vücut pislikleri atıyor 🎈
Dodonay big_way ben emziriyorum 🙄 anlamadım ki. Adette az az pıhtı gelir ya. Öyle geliyo. Ama iki gün geçti daha. Hemşire bi ay sonra anca olur diyo. İlginç 🙄
Dodonay big_way düZensiz olacagını kestireniliyorum ama kanama kesildikten iki gün sonra adet olmayı kestiremiyordum acıkcası