Goktug1651 çok geçmiş olsun oncelikle. Biz de 12 günkuk olduk bugun. Cocuk doktoru Pedia D diye bir d vitamini verdi, 15. Gun baslayin, dedi. Aslinda ben daha erken baslaniyor diye biloyordum ama doktor oyle deyince baslamadim bir d ehu kabizlik probleminden korktugumdan belki bagirsaklari biraz daha duzene girsin diye mi 15. Gun dedi diye dusundum. Saglik ocagi da verecektir d vitamini demisti. Saglik ocagina gittigimizde de doktor verdi deyince sanirim vermediler. saglik ocagindan verilenin adi ne acaba ?