6 ay 23 günlük oğlum. Gün içinde uyanıklık süresini 2 buçuk saate çıkardım. Sabah, öğleden sonra ve akşamüzeri şekerleme şeklinde devam ediyorduk.Birkaç gündür daha erken uyanmaya başladı bazen 45 dk kısa uyku yaptı. Acaba 2 uykuya geçebilir miyiz geçiş döneminde diye mi böyle oldu? 7 aylık bebeği olup 2 uyku yapan var mı ve ya kaç uyku yapıyorsunuz?