Merhabalar herkese, bebeğim 3 ay 4 günlük emzirme sorunu yaşıyorum.. geceleri güzel emiyor fakat gündüzleri emmede sıkıntı yaşıyoruz emmek istiyor aslında acıkıyor elini emiyor sürekli ama memedeyken adeta savaş veriyor çırpınıyor kızarıyor bırakıyor tekrar alıyor ağlıyor bırakıyor sütü ağzından geri bırakıyor. bir türlü emmiyor gaz problemi olsa sürekli ağlamaz mı sadece memedeyken bu sorunu yaşıyoruz. neden böyle yapıyor bu sorunu yaşayan varmı tavsiyeleriniz varmı lütfen bilgi paylaşırsanız sevinirim. :/