hanimlar kizim 7.5 aylik emzirmiyorum dogum kontrol hapi kullaniyorum 2 aydir. ancak bu ah adetim gecikti bugun oldum. ama olana kadar ruhum daraldi resmen hamile miyim diye. spiral taktirmak istiyorum onumuzdeki ay. devlette kac para odediniz ? kendimiz mi aliyoruz eczaneden yoksa direk doktor takiyor mu ? adetin 3. gunu gidecegim herkes oyle demis. bilgisi olan aydinlatabilir mi