Beni 14/9 tansiyonla acil ameliyata almışlardı.doğum sonrası 18-19lardayduı.alfamet başlamışlardı.yine düşmeyince ilacı değiştirdiler.onda da çok düşmemişti.14-15lerde taburcu edildim.doktorum düşeceğini söylemişti.ayaklarımda davul gibi olmuştu.başım çatlıyordu.tansiyon 13lerde olunca oh be diyordum.velhasıl geçti canım.2-3hafta sürmüştü.normale dönünce bıraktım.sabırlı ol canım çok çok geçmiş olsun