Kızım 1 yasından bi kac gün önce yürümeye başladı yani şöyle biz dikkatimizi ona vermezsek yakın mesafeleri bi iki adım atarak geçiyordu yada biz kollarımızı açıp ortasına onu alırsak o şekilde bi kac adım yürüyor ve tek elinden tutup yürütürsekte cok hızlı yürüyor koşuyor resmen bence Buda kendi basına yürümesine engel acele ediyor cünkü. Şimdi yürümeye başlamak böyle mi yoksa tamamen kendi basına yürüyen çocuğa mı başladı deniyor 🤷♀️