Kızlar sezeryan olalı 6 ay oldu.daha regl olmadım hiç ayrıca emziriyorum da .korunuyorduk ama yanlışlıkla hamile kalma durumumum olabilir acaba yüzde kaç ihtimaldir belirtiler onu gösteriyor gibi , başına gelen var mı? Kan vermeye gidecegim ama ortalik malum