Kızlae artık kaldıramıyorum tek ben mi boleyim :( geceleri bebeğim sürekli inliyor ıkınıyor uykusu var ama sancıdan uyuyamıyor yavrum kafayı yicem :( Akşam 6 gibi kriz başlıyor her gün 10 a kadar..10 da uyuyp kalıyor.Sabaha karsı inleme ıkınma kıvranma yine :( damlaların hepsini kullanıyorm rezene içiyorm dikkat ediyorm bahratlı su bu yememeye :( bir de kusma sorunumuz var emdiğinin yarısından coğunu kusuyor resmen günde 2 3 tişört değiştiyorm :( kusa kusa tekrar emme saati geliyor gene emzir gaz cıkar kusmasını bekle :( tam kusma rahatlıyor bu sefer gaz sancısından kıvranmasını :( cok zor artık yavruma acıyorum gözleri hep acılı bakıyor.tek benim bebeğim mi bole :( kızım 43 günlük bu arada