Ftmaelifnur Kızlar 3 aylık kızım var sezaryan oldum fakat hala adet goremedim kaç gun sonra tekrar adet gördünüz normal mi bu kadar olmamak
Kavruuukk Ftmaelifnur ikinci ayda hastanladim sezeryan oldum bu arada düzenli şekilde gelmeye devam ediyo
Ftmaelifnur elizinannesi-19normal yapanlar erken oluyor sanırım bi arkadasimla benimle aynı zamanda doğum yaptı o adet gördü ben olamadım
Esin-b Ftmaelifnur dogumdan sonra ilk bir sene olmamak gayet normal demisti doktorum ben 9. Ayda oldum o da cok az
Nursahmetyusufaras00 Esin-b boyle 1 yil da olsa,beklicez oyle mi bende olmadım 7 aylik olacak oglum . .normal dogum yaptim hala bekliyorum emzirince cok terliyorum can sıkıcı