Merhaba
oğlum 12 aylık Sütüm olmadığı için 10 aylıkken aptamil devam sütüne geçtim cok güzel içiyorsu. Ama geçenlerde inek sütü verdim cicibebeyle birlikte karıstırıp içti 120 cc kadar aradan iki gün geçti bu sürede bidaha vermedim aptamil verdim ama bu sefer ne aptamil içiyor nede inek sütünü nuh diyo peygamber demiyor o derece akşam üzeri 6-7 de yediği kaşık maması yada muhallebiyle duruyor sabah kadar açlıktan uyanıyor aslında kaç kez ama sadece biberonla su bitiriyor kendini suyla avutuyor ama süt veriyorum içmiyo çıldırmak üzereyim ya bu sorunu yasayan anneler varmı , neden böyle yapıyor anlamıyorum , muhallebi vermedim dün akşam acıksın içsin 8-9 gibi sütü uyku arasında diye ama gene içmedi acıkmasına rağmen( soğuk-ılık, cicibebeli cicibebesiz her türlü denedim)