Sak718 evet annemle beraber rahatlıkla yaptık uyuyordu daha kolay oldu☺️Annem erkek kardeşimin saçlarını 2 aylıkken ustura ile tek başına kesmişti şimdi öyle bir saçı var ki elimizi zar zor sokuyoruz saçlarının arasına🙈Kızımın üst bölgesinde saçı yoktu kazıyalı 6gün oldu yavaş yavaş saçları çıkmaya başladı bile😂