Rsenaselim korkma banada sağlık ocağı kapanmış dedi koşa koşa doktora gittim doktor evet kapanır ama esnektir çocukların kafası büyümeye devam eder dedi korkma eğer büyümezse kork demişti 3 ay arayla sürekli kontrol etmen lazım dedi bende çok korktum 6 aylıktı kızım ve 7 ay nasıl bitecekte ben gidip kontrol edicem diye kendimi yedim ve 7 ayda gittim 2 cm büyümüştü ve oradaki başka bir hemşire hiç sorun yok dedi o kadar rahatladım sende bekle korkma ay ay takip et eğer büyümezse kork