Mervedog Ne kadar doğru?Boyatan var mı?Beyazlarımla başa çıkamıyorum artık 🥺Hamilelik süresincede hiç boyatmadım.
Minnakseven Mervedog ben de aynıyım gören tuhaf bakıyor çok beyazım var gratiste ucuz organik boya varmış alıp kendim boyamayı düşünüyorum gerçi boyanın organigi olur mu bilemiyorum
Nrgs Mervedog ben de bugünlerde bunu düşünüyordum acaba bitkisel bazlı boya mı kullanmak gerekir yoksa normal boyayla bile boyasak sorun olmuyor mudur
Ata0905 Mervedog ilk üç ay boyamadim . 7 aylık su an iki kere kendim boyadım. Sadece dip . Bişey olmaz bence
Kadervural Mervedog gecen ay gratiste boya aldim karton gibi kutsu dogalmis sozd3 surdum ilk cok guzeldi sonra 2 gune akti gitti bende anlamadim kesip gene boyayacagim napim ya cok cirkin oldum sacima birsey yapamiyorum hep toplu cekiyo
Butterfly Mervedog 2 aylıkken kendim boyamıştım 5 aylıkkende ombre yaptırmıştım bu arada benim saçlarım beyazlamadı daha 18 yaşımdayım , beyazlasaydı mutlaka boyardım zararı olsaydı 2 saat emzirmeyip boyardım
Mervedog Bende bitkisel mi tercih etsem acaba diye düşünüyorum eczanelerde de temiz içerikli satılıyormuş ama bilemedim 🤷🏼♀️
brokoli Mervedog ben boyuyorum. bebegimi sacimi boyarken yada kafamda boya varken benimle ayni odada tutmuyorum solumamasi icin.