KereMini1 oğlum 9 aylıkken 2 kez uzun yolculuk yaptık,yanıma meyve ve kavanoz mama aldım,seyir halindeyken huysuzlandığında onları yedirdim,oyuncaklarıyla oynattım onun dışında oto koltuğunda uyudu uyandığında yol kenarında veya benzincide emzirme molası verdik,dolaşabileceğimiz bir yerse biraz gezip hava aldık çok da zor olmadı aksine normalde oğlum evde daha huysuzdur yolculuk iyi geçmişti ☺️☺️