tncozgee Evet bende .sagdıgım zamanlar sütüm koyu kıvamlı geliyordu hatta benim gögüslerimde dogumdan 1 hafta sonra hemen yumusadı ve ben sütüm yetmiycek sandım bir anda bebegime 1.5 aylık olduk şükür ve emdigi zaman tabiki azına dolu dolu geliyor ilk sulu süt sonrası azalıyor o sulu süt zaten yaglı kısım sanırım çok beyaz geliyor oda doyurucu kısmıymıs diye okudum bende burda