tubist 7 ay 9 günlüğüz. o kadar yorgunum ki. peşinden koşma işiniz çözdük, oyun parkı aldım içinde istediğini yapıyor kendine zarar verecek mi diye sürekli tetikte olmam gerekmiyor. ama şöyle bir sorunumuz var, ben de onunla birlikte içinde oturucam. en fazla 10 dk yalnız oynuyo, sonrası çığlık kıyamet. zaten bu ara herşeye bağırıyo sesi kısıldı. ek gıda noktasında da sıkıntımız büyük. yoğurt verdiğim zaman benden çok yiyo, meyve yiyo. onun dışında ne sebze ne kahvaltı 😔 hele sabahları yoğurdu bile yemiyo. sabah 4ten sonra her yarım saatte bir kalkıyoruz. ay anlatırken yoruldum ama bi gülümsüyo geçiyo hepsi 😍