Biz sabah 7-8 gibi kalkıp emiyoruz, sonra 11 gibi bir uyku daha 2 gibi kalkıyor 4 te bir daha uyutuyorum 6 ya kadar sonra aksaaam 10-11 e kadar uyutmuyorum. Uyuyacaksa bile duşa sokuyorum uyumasın diye sonradan akşam uykusunda sızıyo😂 11 de uyuduysa gece ikide kalkıp biberon ile mama veriyorum sonra da dörtte bir daha 7 ye kadar uyuyor işte 🧿