inismona bizimkide 2 aylikken uykulara direniyordu 3. Aydan sonra belle bir rutin olusturabilirsiniz ama bebegi zorlamadan kendinizi strese sokmadan ve sabah 6 8 arasi uyandiginda oglen uyumak icin kendi isteyecektir :) oglen uykularini 1 bucuk saat yada 1 saat ile sinirlandirabilirsiniz aksam ama hep ayni saatte karanlikta yatirirsaniz ve hic ses cikartmadan alt defistirme emzirmeyi yaparsaniz gece hemen uykuya gececektir :) benim kizim 3 bucuk aylik oglen uykulari var ama degisken saatlerde aksam ama guzel uyuyor emzirdigim icin 2 kere kalkiyor sadece