8 aylık bebeğim var ve 4 haftalık hamile olduğumu öğrenedim. Kadın doğum doktorum memeyi kesmemi söyledi. Hiç mama kullanmadığım için gece kaç kere vermem gerektğini bilmiyorum 120 veriyorum içiyorum ama 2 saat sonra uyanıyor bir 120 cc daha içip uyuyor mama yemeden uyumuyor. Önceden hep emerdi öyle uyurdu her uyandığında meme verirdim ama şimdi meme veremediğim için mama veriyorum ne kadar doğru yapıyorum fazlamı veriyorum bilemedim. Çocuk doktorumuza daha gitmedik oma gidip soracağım ama siz tecrübeli annelerden fikir almak istedim🥺