Eslinabusra Kızım 1 yaşında, çamaşırlarını çok uzun bir süre daha ayrı yıkamayı düşünüyorum.Şampuan Unibaby ile devam ediyorum doğduğundan beri,belki biraz büyüyünce başka marka alırım ama yine ayrı şampuan kullanacağım,göz yakmayan ve çocuklara uygun.
Yemeklerini bazen ayrı pişiriyorum,bazen bizimkilerden veriyorum.Yaptığıma göre değişiyor aslında ağır bir şeyse kızıma başka hazırlıyorum.