Haziran2020annesi Kızlar ben sezeryanla doğum yaptım tam 2 ay oldu bu gün dikiş yerimde orta kısımda ağrımı kaşıntımı bir türlü anlayamadığım bişey var başına böyle bişey gelen varmı ??
rike-nile-aro Haziran2020annesi bende ağrı değilde böyle tatlı tatlı şiddetli kaşıntı oluyo benimde 58 gün oldu canım