Her gün yıkıyorum. Boğumlarına boynuna muhakkak su değdiriyorum . İki bilemedim üç kere kullanmışımdır pişik kremini o da popoya sürdüm . Pişik gibi değildi hafif kızarıklık vardı . Öyle sıkıntılı bir pişik hiç yaşamadım . Her gün yıkayın. Sabahtan akşama kadar yat yat . Terliyorlar harekette çok yok havalansın boğumlara su değmesi çok önemli