Balkizinannesi18 Merhaba kederli anneler🙈 siz nasıl başa çıkıyosunuz bu durumla. Ben çıkamıyorum artık kafayı yemek üzereyim çünkü. Ne meme tutuyo ne biberon nede ek gıda. Her öğün savaşla besliyorum resmen. Bu durumundan kurtulan var mı ya
Emineyilmazz Balkizinannesi18 kızım 9 aylık. 4 diş var 2 si tam çıkmadı. Bu dişler bizi mahvetti. Dün kaç çeşit yemek yaptım Bi bilsen. Hiç birini yemedi. Asla vermem dediğim şeyi verdim patates kızartması. Ve şapır şupur yedi
Karadenizlii Balkizinannesi18 8 aylığız hala ek gıdaya düzgün geçtik sayılmaz dün 5 aylıkken 7200 dü daha anca 8 olmuş ne versem yemiyo kavga dövüş her seferinde ama sonuç sadece yoğurt yiyoruz 🤦♀️
VelardaEdiz Balkizinannesi18 8 ay 4 günlük sadece mama ile besleniyor oda zar zor ek gıdanın e si yok tek yediği paketli ürünler hero baby tahıllı ve gece maması olan artık hiç takmıyorum açıkcası çünkü gerçekten daha şimdiden hat safha sinir hastası oldum oturup ağlıyorum sinirden doktoruda bu bir süreç zorlama dedi bende saldım o yüzden
Senyorita Balkizinannesi18 Ya bu resmen benim kızım ne doğru düzgün emer ne ek gıda yer. Hele mama asla yani şırıngayla veriyorum tükürüyor. Sabaha kadar 100 kere kalkar artık bugün sabah 4.30 da oturdum ağladım sinirimden.😔😔
Balkizinannesi18 Emineyilmazz biz 7buçuk aylığız daha dişimiz yok. 4. Ayından beri böyle iştahsz dişle ilgili olduğunu sanmıyrm ama ben
Mihrana Balkizinannesi18 bende seninle aynı durumdayım 4. 5 aylık kızım var memeyi sadece uykulu olduğu zaman yada uykuya geçişlerde emiyor. Mama veriyorum arada bağırış çığırış zorla yediriyorum. Kriz geçiriyorum bazen yemiyor ağzında biriktirip hepsini birden dışarı atıyor
ErvaKader Karadenizlii bnmkide sadece yoğurt patates birazda meyve okadar.tek göğüs birde.11aylik tam 8kilo çok üzgünüm iştah yok…
Karadenizlii Balkizinannesi18 valla ne olacak bende bilmiyorum hastaneye gidemiyoruz pandemi hastaları var sağlık ocağında ki ebemizde gelişimi yavaşladı ama sıkıntılı tabloda değil çok hareketli olduğundan almıyo kilo dedi ne olacak bilmiyorum 🤦♀️
Karadenizlii Balkizinannesi18 Eşimin tarafta hiç iştahsız görmedim ama benim kardeşim çok az yer o da çöp gibi olabilir mi acaba 🤔
Karadenizlii Balkizinannesi18 şu ara dişten ama genel iştahsızlığı inan neden bilmiyorum olmadı götürücem bi doktora
Karadenizlii ErvaKader zor valla çok zor bu ara diş var galiba yoğurt bile almıyo ağzına dünden beri hiç bişey yemedi Allah yardımcımız olsun 🤦♀️
aysa_linam04 Balkizinannesi18 benim kızım 13 aylık ve hala asla bişey yediremiyorum deliricem resmen 13 aylık ve 10 kilo asla kilo almıyor yumurta yemez kahvaltı hiç yok zaten yemekte hala püre yiyor siz düşünün yani inanılmaz zorlanıyorum. Artık pürelerine yulaf unu falan koymaya başladım onlarda olmasa daha çok zayıflayacak. Bu arada asla vermem asla yapmam dediğim herşeyi yaptım yesin diye
MinervaEva Balkizinannesi18 Kilo alimi normalse istahsiz bebeklerin çokta zorlanmamasi gerektigini dusunuyorum ben. Benimki de oyle genel olarak istahsiz bir bebek ama zorlamiyorum cunku bazen bir bakiyorum tahmin etmedigim kadar yiyebiliyor. Ertesi gun hopp yine istahsiz kiz 😄 Bence uzulmeyin dert stres yapmayin sizde.😊
Kardelenkose Ayy bende yalnzıım sanıyordum. Aynı bizde öyle 7.5 aylığız ve hiç kilo almamışız. Asla mama içiremiyorum. Ek gıdalarla ıh-mıh devam ediyoruz
Balkizinannesi18 Kardelenkose ben biberonun ağzını kestim sütümü sağıp biberonla ağzına sıkarak besliyrum zorla🤦🏼♀️ Yabancı yerde yapmaya utanıyrm artk o yüzden biyere çıkasım bile gelmiyo