Baharas 5.gün parmagımla zorla tuvaletıni yaptırıyorum sıvı yapıyo katıda degıl kabız olsa katı yapar bebegm 60 günlük nden bole oluyo dvmlı bole mı olck hergun yapan cocuk bı haftadr bole ;(
mer_mer Baharas sürekli yapmayın alışırsa kendi hiç yapmaz sürekli destek ister o sekılde sadece anne sütü alıyorsa 10 gün normal diyor yapılmamasına doktorlar
Tgcy Baharas anne sütü alıyorsa normal sakın siz müdahale etmeyin bebeğim 4aylık 1.aydan beri bizde se durum öyle 14güne kadar yapamadığı oluyordu. Şu an haftada bir yapıyor ve kabız değil doktor sütü sindirdiğini normal olduğunu söyledi
ballitursu Baharas bu konu beni de çok üzüyo 😣9.günde yaptı en son fitil ile.inşAllah düzelicek diye bekliyorum ./2aylik kızçem 😌
Drkgrss Benim bebeğimde 27 günlük 3 gündür yapmıyo , normalde günde 3 kere yapıyodu , çok ıkınıyo zorluyo normal mi sizce?
Hatmaz Benim oğlum da 3 aylık oldu bugün anne sütü ve günde 2 3 kez mama veriyorum 5 gün kakasını yapmadı sonra 3 günde bir yapmaya başladı doktor normal dedi sütün yarıyor diye artık gecikmeli yapıyor bir problem yok yani
Tgcy Baharas ozaman bilemeyeceğim ama katı yapmıyorsa normali odur kabız olmadığı sürece müdahale etmeyin bence
Hatmaz Mrve2525 çok rahat oluyor ne zaman gelirse zorlamadan yapıyor Dr um da söyledi kabız olmadığı sürece ve katı olmadığı sürece hiç bişey olmaz dedi