Merhaba anneler bebegım 8.5 aylık ve ek gıdaya basladıgımızdan beri hep reddediyor doktora götürdüm idrar yollarında enfeksıyon cıktı ondan yemıyor olabılır demıstı tedavısıne devam edıyoruz ama o yemedıkce uzuluyorum ben 8 aylık oldugundan bu yana kahvaltı ara ögun ve akşam uzerı gıbı çorba yapıyordum sızler kaç ögun ve nasıl verıyorsunuz ben bu cocuk ac ve bebegımın beslenme kıtabını almıstım oradakı tarıflere göre yapıyordum ınstagramdan da sayfalardakı tarıflere göre denıyorum belkı sızın bebegınızın sevdıgı tarıflerı benımle paylaşırsanız bende denerım ve yedirebilirim bana yardımcı olur musunuz ilk çocugum ve cok zorlanıyorum 😔