Svgsvg canım çok normal gece gündüz farkını bilmediğin için böyle zorlanabilirsin. bende o zamanlar gece hiç uyumazdım ve benim bebeğim kolikti sabaha kadar ağlardı aralıksız hemde. noluyosa sabah uyuyodu. bazen ne yaparsan yap uyumazlar. birde bebek için gaz damlası al çok faydasını görürsün.