arkadaşlar şu son iki haftadır derbederimm işe gidiyorum geceleri yarım saate bir uyanmaya başladı kızım ilk 6 ay boyunca çok güzeldi gece uyanmazdı bile ama altıdan sonra sık sık uyanmaya başladı hele son iki haftadırda yarım saate bir emiyor hala memeyi aldığı gibi uyuyor yatağına yatırıyorum hemen uyanıyor ortamıza alıyorum eşimle eskiden arada bir alırdım emzirmeden ortamıza hemen uyurdu ama şimdi onda da aynısını yapıyor toplam bir iki saat kesintisiz uyuyorsa uyuyordur bu uyanmalarfan sonra. memeden kesmek istiyorum imkeeanıı yok kestiremiyorum bana bi yol gösterinn