Bircesmom Selamlar Güzel Anneler, Kızım 5 buçuk aylık oldu bugün doktor ek gıdaya geçmemizin uygun olduğunu söyledi. Yoğurt çorbası ile başlayacakmışız. Aranızda yoğurt çorbası ile başlayan var mı? Tarif verebilir misiniz? ☺️
Azizeguney Bircesmom sağlık ocağınız beslenme listesi vermiş olmalı vermedi mi yoğurt çorbası ilk başlanacak şey değil ki
Aryasare Bircesmom Çorba ile baslanmaz ilk defa duydum. Çorbanın içindeki herhangi bişeye vücut tepki verse hangisi oldugunu bilemezsiniz besinleri tek tek yemesi lazım 3 gün kuralına göre
Pineapple20 Bircesmom canım doktor neye bakarak geçmeni uygun buldu? Beslenme türüne göre mi gelişimine göre mi? Merak ediyorum da 😊
Bircesmom Azizeguney Özel hastaneye götürüyorum. Alerjik besinlerin ve ne şekilde nelerle başlanacağını anlatan bir kitapçık verdi doktor. Yoğurt çorbası sonrasında sebze, tahıllar ve meyve şeklinde gidileceğini söyledi.
Bircesmom Pineapple20 her ikisi de etkili oldu. Gelişimi ileride gidiyor, işe de başlayacağım için her öğünde süt veremeyeceğim (sağmaya yetecek sütüm olmadığından) ek gıdaya geçmesini uygun gördü.
gezentianne Bircesmom Dün 6. ay kontrolüne gittik doktorumuz sadece yogurt dedi anne sütüne yakın ve bağırsak florası geçişi için önce yogurtla başlamamızı evde günlük mayalamamızı ve ilk gün 5-6 kaşık daha sonra ise yarım su bardağı kadar vereceğimizi söyledi, Yogurt çorbası bizde öbür ay var ilginç geldi . Kilosu az diye mi erken başlattı? o tüzden mi acaba yogurt çorbası dedi ?
Bircesmom gezentianne gelişimi ileride, hatta kilosu üst sınırda çıktı. Yalnızca anne sütü alıyordu. Her doktorun tarzı farklı oluyor. Sulandırılmış yoğurt, pirinç ve bir miktar zeytinyağı kullanarak çorba yapmanın uygun olacağını söyledi.