Cigdem1995 E_idil_kus lansinoh olmazmi canim hic kullanilmadi sayilir acip bir kere deneme yapmistim kutusunda duruyor 20 gun ancak oldu alali alirsan yardimci olurum
Serap02 E_idil_kus ben tekli elektrikli pompayı satıyorum biberonu hiç kullanilmadi makine sadece ¾ kere kullanıldı 350 TL ye aldım 250 TL ye verebilirim
E_idil_kus benim bi gogus ucum kucuk oyzden de kizim emmiyo 3,5 aylk olduk sizce bu saatten aora ise yararmi
Emineyilmazz E_idil_kus yarar tabi elektrikli ve mochi vardı avent kullanmadım mochi gerçekten çok iyi
Cigdem1995 Duruckl dusunurmusun canim sagim yapmak istiyorsan gercekten kaliteli bir urun ve cekim gucu guzel uyarici ozelligi var sut arttirmak icin iyi bir urun benimki hic sutum olmadigi icin kullanamadim yoksa satmama gerek kalmazdi