Merhaba arkadaşlar. Bebeğimde süt alerjisi var. 1.5 yaşında ve artık keçi sütü denemek istiyorum. Ama şöyle bir sorun var. Muhallebi şeklinde yemiyor. Biberonla da almıyor hiç bir şekilde. Nasıl deneyebilirim acaba direkt olarak. Bir de direkt denememin zararı olur mu ki acaba . Tecrübelerinizden faydalanmak isterim