Ayperim bizimde 3hafta oldu göbeği düşeli ama ara ara zıbınında lekeler görüyodum. Gecen hafta doktorumuza söyledim göbeğine yakma işlemi yaptı muayene esnasında, canını acıtan bişey değil. 2gün yıkama bebeğini bidaha leke gelmez dedi. Et parçası kalmış içerde dedi. Muayeneye gidince sende göster canım.