Deletedmom896 Deletedmom414 203 TL kargo ile canım geçen sene yeğenime almıştım bütün kış çok rahat kullandı ❤️
Deletedmom348 Loli Bende bakabilir miyim H&M in 3 lü paketinden söyledim tulum. İnce geldi çok. Geri vericem