mrwereyyan Tam bir alerjik bebek annesiyim. En son vücudunda yaralar çıkmıştı egzamamız var. Minoris i Bi araştırın isterseniz, siveno falan da iyi içeriğinde hiç bir şey yok. Ama size söyle söyleyeyim. Lekeleri iyi çıkarması demek içerisinde ufakta olsa kimyasal olduğu anlamına gelir. Bırakın lekeler çıkmasın zaten Bi kere en fazla 2 kez giyecek tenleri çok hassas, isterseniz direk granül sabunda kullanabilirsiniz ama cok durulama isteyebilir. Ve mutlaka ütü yapın her şeyine.