Kartanesi26 hamilelikte yapılan tetanoz aşısını istersek 5 doza tamamlayabiliyoruz, ömür boyu koruyuculuğu olsun diye. Mesela ben hamilelikte hazır başladım diye bırakmadım, 4 dozumu oldum, seneye 5.yi olucam ve bitecek. Arkadaşınız bilmiyor mu kendisinin ne aşısı olduğunu ?