Zeynepink ağır gaz problemi yaşamıştık biz de. Bi su bardağına bi çay kaşığı kimyon kaynatıp bi tane de küp şeker koyuyodum. Ilıyınca bi çay kaşığı içiriyodum. Şeker zararlı küçücük bebeğe kimyon mu verilir falan diyenler oldu ama amerika almanya ingiltereden getirtmediğim gaz kremi damlası kalmadı hiç biri işe yaramadı kimyon bi tık iyi gelmişti.